Tuesday, November 9, 2010

Roosa

Oled Sa seisnud keset poodi ja tundnud, et Sa kohe pead midagi ostma...et ilma ostuta poest väljumine ei tule kõne allagi...et just täna on müügil nii-nii ilusaid asju ja neid ei tule ilmselt mit-te-ku-na-gi enam müügile? Mina olen...üks kord...ja tulemus on piltidelt näha. Ma ei ole kunagi olnud roosa värvi kandja, kuigi värv iseenesest mulle meeldib. Kui ma aga poes seda lahjat vanaroosat Novita Kids Mohair´i nägin, siis oli kõik. Ma isegi ei teadnud, mida ma sellest täpselt tahaks, aga kahe lõngatokiga ma sealt välja jalutasin. No tegelikult oli see juba mõni aasta tagasi ja siis ma kudusin sellest endale sellesama suure õlasalli. Kandsin seda jahedatel suveõhtutel. Aga kuidagi väheseks jäi neid kordi, kui ma ta kapist välja võtsin. Kui ma hiljuti oma lõngakotti sorteerisin, siis avastasin, et natuke jäi salliteost mohääri järele. Mõtlesin, et teen bareti juurde. Kuna aga mohäär ise oli liiga pehme, siis panin alpaka kõrvale. No ja kuidas ma siis käin müts peas, sall kaelas, aga käed paljad. Vaja kindad ka teha. Tegingi, kuid mingil täiesti arusaamatul põhjusel ei ostnud ma enam sedasama alpakat, vaid hoopis tavalist villast lõnga, mis tundus olema täpselt samat tooni. Paraku ei olnud...mida on jällegi ka pildilt näha J Aga õhtud on juba nii pimedad, et ega see enam väga silma paistagi...

Pink: Have you ever felt in a shop, that you aboslutely have to buy something...that you can´t leave the shop without purchasing something...that only today there are so many beautiful items and probably you´ll never have a chance to buy them again? I have...once...and you can see it on the pictures J I usually don´t wear pink, although I like the color. But when I saw this mild oldish-looking pink Novita Kids Mohair, that was it. I even didn´t know what I was going to make from it, but this wasn´t important that moment. Actually, it happened already a few years ago and then I knitted a big shawl to wear on a chilly summer night. But it turned out that I wasn´t using it often enough. Recently I was tidying up my yarn-bag and discovered, that there was some pink mohair left and I thought I´d knit a beret to match the shawl. Since the mohair was too soft I added pink alpaka. And there I was with this shawl and beret, but no gloves. I bought some pink yarn that seemed to match the shawl and beret, but it didn´t. But autumn nights are so dim, that you really won´t notice...

5 comments:

Sirje said...

Väga armas komplekt ja vahva, et lõng lõpuks oma vääritud teostuse sai :D Minuga juhtub seda ka - isegi liiga tihti, et astud käsitöö poodi ja tuled välja mõne lõnga ning ideega teha kampsun, sall või müts. Koju jõudes paned lõngad aga ootele kuna mul on juba oma 25 tegemist käsil. Ja nii need kogunevad :P Nüüd ma juba väldin niisama neid poode külastamast, sest pole lihtsalt enam pannipaike kuhu seda materjali peita :P

Helena (Jenniplika) said...

Aitäh, Sirtsu, heade sõnade eest :) Sama siin, et kodus nurgatagused igasugust käsitöömaterjali täis ja pidevalt midagi pooleli. Aga ilma selle kõigeta ei kujutaks ikka elu ette küll.

Diana said...

Mina olen ka üks neist kellele nt lõngatokid poest järgi longivad, tahan ma või ei :) Aga kuidas oleks selle bareti kudumise õpetusega :S Nii sooviks :)

Helena (Jenniplika) said...

See ei ole patenteeritud barett, seega saab õpetust ikka :o) Aga natuke käheb aega, nii paar päeva...sobib?

Diana said...

Ikka sobib, mul pole veel lõngagi ja ajast rääkimata, aga pühad tulevad :) Tänud! Ja aitäh kommentaari ees, armas kui seda teevad ka minu jaoks hetkel veel võõrad :)