Thursday, August 25, 2011

Hiiretips ja totakas Toto...Minnie and dopey Toto

Teate ju küll seda lastelaulu "Hiiretips läks putru keetma, tipa-tapa tibule...". Ma olen seda vist süsimustmiljon korda laulnud - kui keegi beebina autosõitu ei talunud, kui miski-keski beebi endast välja ajas, kui uni oli beebi kõige suurem vaenlane, kui... jne. Vahel ma märkan ootamatult, et ümisen seda laulu midagi teha nokitsedes - ju ma siis vajan sellel hetkel rahustavat tooni :) Nüüd sai Hiiretips endale ka füüsilise väljundi - natuke ninakas, natuke uudishimulik ja natuke nunnu.


Hiiretips läks putru keetma...

Aga enne Hiiretipsu tuli hoopis totaka näoga Toto. Vähemalt nii väitis üks mehehakatis, kes jalgpalli tagumisest higisena tuppa maandus ja ilma igasuguse ettehoiatamiseta jänese ristiisaks hakkas. Selle eest oleks pidanud penalti andma :) Mina nägin teda hoopis Ruudina, aga heal lapsel mitu nime.



Kohe näha, et vanad sõbrad

Kui mul jänes valmis sai, siis küsiti, et on see amigurumi? Eeeee, ma ei tea... Ma teadsin küll, et on amigurumi mänguasjad, aga mis teeb ühest tavalisest heegeldatud mänguasjast amigurumi mänguasja, vaat seda ei teadnud ma teps mitte.

Aga ma mitte ei salli sellist teadmatust oma peas ning seetõttu maandusin hiljem netti ja uurisin-puurisin teemat lähemalt. Teate, ma ei kujutanud ettegi, et see nii populaarne on. Lugesin ja lugesin ning selgus, et Eestis isegi sellekohane raamat välja antud ja mitu amigurumi blogi olemas jne. Ühte pean küll ütlema, et kui enamus amigurumi definitsioone väidab, et kõik detailid on heegeldatud ringselt, siis pildiotsinguga leiab ka muid variante - just deitailides näib see erinevus valitsevat (näiteks loomade kõrvad).



Jäneseid taltsutatakse ikka kõrvupidi


Aga vahet pole, amigurumi or not amigurumi, lapsed mängivad nendega ehk ikka.

Hiir kasvas ca 25cm ja jänes 45cm pikkuseks.

I made some crocheted toys for children. Someone asked me if it is an amigurumi rabbit? I wasn´t sure since I had never been into amigurumi. But I discovered via Google that it is very-very-very popular. I´m still not sure if it is amigurumi or not (probably is), but I´m sure children couldn´t care less :)

Minnie is about 25cm and Toto about 45cm tall.


Porgand


2 comments:

Diana Tammann said...

Loodan, et sa ei väida et need sinu esimesed ise loodud mänguasjad on... ma ei usuks seda niikuinii. :)
Hiiretips on nii armas. :) Toto on üks vahva krutskeid täis jänesepoiss. :)

Helena (Jenniplika) said...

No teeme nii, et sa ikka usud mind, eksju :)