Friday, September 30, 2011

Hallo, Kosmos!...Hello, Outer Space!




Foto on pärit/Photo is from: http://counterculturebeauty.com/?p=6777


Ma ei tea miks, aga selle ehtega tuli mulle koheselt mõttesse kosmos - midagi müstilist, sügavat ja käegakatsutamatut, kuhu pilk jääbki ekslema ja kust tahaks leida veel ja veel säravaid tähekesi...

Ehte tellija soovis just punase, valge ja musta värvidemängu ning vurritamistehnikas lisandus nende segunemisel purpur. Sobilik pael rõhutas purpurit veelgi.

This necklace reminds me of outer space - somehow mystical, deep and unreachable, that keeps you looking for more and more sparkling stars...
Owner of this necklace was very specific about the colors - red, white and black. They mixed up to be purple. Purple ribbon pointed it out even more.




Must-valge-punane=purpur.
Black-white-red=purple.
 

Ma ei pane pilte enda tehtud ehetest just tihti siia üles. Põhjuseks see, et mulle tunduvad alati originaalid paremad :) Eks see näita lihsalt seda, et ma ei ole rahul fotodega, mis ma nendest ehetest teha suudan. Ikka ei jää värvid õiged või ei tundu mulle pilt ilus või on kompositsioon vale vms :o)  Ja nii jäävadki need ehted siin näitamata, sest kehvasid ei taha ju ka panna... Ega tänane pole miski erand, aga kuna ehe ise jäi meelde, siis panin ta mälestuseks ka siia üles. Hea pildi saamiseks on vaja head pildistajat, mitte head kaamerat. Seda õpetas mulle juba mu isa, kes fotondusega sina peal on. Eks ma harjutan siis edasi :)

One reason why I don't show many pictures of my jewellery work is the fact that I'm not satisfied with the quality of the pictures. The colors are not right or the composition or something else :) The original always seems better :) Today is no exception, but I like that piece so much, that I put it up here just to remember...and keep improving my photographing skills.






No comments: