Monday, September 24, 2012

Nannu...Nannu




… on meie pere kõige värskem liige ja pere pesamuna hetke vaieldamatu lemmik. Nannu käib lasteaias ja hambaid pesemas, sõidab külla ja tudub pisiperenaise kaisus. Seda kõike ilmselt seniks, kuni valmis saab järgmine heegelloom Isetegijate foorumi projekti “Lõpetamata asjade lõpetamine“ raames. Tähtaeg juba seesama laupäev, 29. september. Mnjaa, nii see on, kui mitu asja on korraga käsil, et miskit jääb tahaplaanile. Nimelt alustasin nende loomakestega umbes aastake tagasi, kui olin lõpetanud kaks teist. Kuna need teised läksid laia ilma rändama, siis alustasin uutega, et midagi koju ka jääks. Aga uued asjad tulid peale ja ju siis polnud nendega nii kiire ka, et jäidki kotikesse ja kastinurka. Nüüd oma käsitöövahendite sorteerimise ja korrastamise käigus nad sealt avastasingi. Kusjuures natuke aega enne seda olin just endamisi võidurõõmsalt mõelnud, et mul polegi seekord põhjust Isetegijate projektiga ühineda J. Aga näe - üllatus missugune. Nannu peab paar päeva veel üksi vastu pidama, siis tuleb talle seltsiks väike preili ka.



Muide, ma hakkasin Nannut heegeldama Isetegijate õpetuse järgi, mis pidavat olema (jää)karu.  Päris see tulemus ei ole, aga eks ma panin juhendist ikka parasjagu mööda ka J.

Elagu Nannu!


 …is the newest member of our family and my nest egg´s absolute favorite. Nannu joins her in the kindergarten and bathroom, visit her friends and sleeps in her arms.

I started doing Nannu about  a year ago, but finished a week ago. Nannu spent her hibernation in my craft supplies box and was discovered while ago. Actually, there was someone else with Nannu in that box, but you have to be patient to meet her.



 Vivat Nannu!



3 comments:

Sokike Sahtlist said...

:)
Ainumas hüüdnimi, mida mina elu jooksul kandnud olen, on Nannu, nii et mõistetavalt tunnen siinkohal mõningast hingesugulust...

Helena (Jenniplika) said...

Sokike - tervitused Sulle Nannult :)

KatjaII said...

Hästi armas Nannu :) Nunnu Nannu :D