Monday, November 19, 2012

Annis


Ega ma vist väga liialda väites, et kuulun Eestis viimaste käsitööhuviliste sekka, kes ei olnud veel Annist kudunud :) No eks ma seda väikese muige ja mööndusega muidugi väidan, aga ilmselt on see tõesti üks kõige populaarsemaid salle-rätikuid.




Nüüd kohtab seda siis ka minu blogis. Ma olin muidugi päris veendunud, et ma seda ei koo, sest üldiselt meeldivad mulle suuremad rätid-sallid rohkem, aga seekord sai määravaks fakt, et Malabrigo Lace´i lõnga oli mul vaid "näpuotsatäis". Annis tundus õige valik, sest väidetavalt on selleks vaja ca 50g (peenemat lõnga, kahtlemata). Nüüd, kui töö valmis, võin tõdeda, et lõnga kulus vaid lausa 43g, seejuures tegin nupud 9-kordsed (juhendis 7-kordsed).




Tahtsin, et tipud veniksid pikaks ja seetõttu lõin silmad üles nr 7 varrastega. Edasi kudusin nr 5-ga. Siiski oleks võinud tipud minu silma jaoks veelgi pikemad olla, aga mis seal ikka. Juhendist kaldusin kõrvale veel niipalju, et viimased 6 rida kudusin kanaihu mustrit, et vältida ääre tagasirullumist. Sellele murele olin mõnes teises blogis jälile saanud. Tundub, et aitas. Ahjaa, lisaks veel see, et needsamad 6 viimast rida tegin ka nr 4 vardaga, et anda Annisele kaarjat kuju. See töötas ka väga hästi.




 Kui tavaliselt peab sügis-talvisel ajal pildistamiseks valima päeva, mil vähegi valgust oleks, siis seekord pidin tõdema, et Eesti on veel üks segav faktor - ja see on tuul. Ei olnud mõnus seista särgiväel ja oodata, et saaks vaikuses klõpsu ära teha.




Kes nüüd tõesti ei ole veel Annist kudunud, siis soovi korral saab mustrit:
2. Isetegijate foorumist, kus Mercar on selle suisa eesti keelde tõlkinud.

Muster on tasuta.

Jõuab veel jõuludeks käsitöökaugele inimesele kingituseks kududa - varuge selleks 2-3 õhtut. Temal ei ole seda ehk veel olemas ka :)

Ja muide - ma ei ole sugugi veendunud, et ma seda veel ei koo :)

Tulemus on igatahes õhuline ja üdini naiselik!



3 comments:

Lelet said...

See on niiii ilus sall :) Mina kuulun ka nende viimaste sekka, kes ei ole Annis´t veel kudunud :S See paneb mind omakorda mõtlema, et ma pole pea aasta aega vardaid käes hoidnud :S

Lemmi said...

Minul on Annis soovide nimekirjas, pole kudumiseni veel jõudnud, aga ma kindlasti teen seda.Sinu helesinine on väga armas.

Helena (Jenniplika) said...

Aitäh, Lelet ja Lemmi!