Saturday, May 11, 2013

1/1996

Paar kuud tagasi panin end kirja Isetegija.net foorumis Kevadise Seeliku projekti. Mõtlesin, et kavaldan iseennast üle ja saan projekti raames tehtud seeliku, mille riide ostsin eelmisel kevadel. Kuna paar kuud oli ju varuks, siis esialgu ei tormanud. Teadsin, et tähtaeg on mais ja sellest piisas, et seni tegeleda muude asjadega. Aga 9. mail hakkas kuidagi imelik tunne. Teate ju küll seda tunnet, kus sa tead täpselt, et midagi on viltu, aga mis see on, kohe pähe ei karga. No selle tundega vedasin ma õhtusse välja ja siis äkki turgatas - seelik! Kähku vaatasin projekti tingimusi ja volaa - nüüd sai kõik selgeks! Tähtaeg on pühapäeval ehk siis 3 päeva pärast. Kiire pilk kalendrisse ja juba kirjapandud tegemistesse tõi lõpliku selguse. Selguse, et seeliku õmblemiseks oli mul seesama 9. mai õhtu, sest reede ja laupäev oli juba planeeritud. Huvitav, miks mul küll ei olnud seeliku õmblemist kalendris kirjas...
Ega jäänudki muud üle, kui hakata õmblema. Kangas oli ilmselgelt olemas. Tegelikult ka mõte, millist teha, kuid vaid kasin 2 tundi, mis mul kasutada oli, ei lubanud seda käiku lasta. Seega tuli midagi lihtsamat välja mõelda.




Olin kunagi õmmelnud ühe voodriga seeliku, millel oli imelihtne lõige. Lõiget mul küll alles ei olnud, kuid Burda, millest see võetud sai, küll. Otsisin selle kähku välja ja täitsa naerma ajas, et see oli jaanuarist 1996. Jeerum, see on ju peaaegu kaks dekaadi tagasi....



Lõige sai kärmelt maha võetud. Kuna seelik ise on imelihtsa lõikega ja kasutatud kangas väikese "kribu" õiemustriga, siis otsustasin, et panen alumisele äärele punase pitsi. Tuhlasin kõik oma tagavarad läbi, kuid õiget ei leidnuki. Lõpuks otsustasin, et hüppan järgmisel päeval Kangadzunglist läbi ja jõuan selle õhtul enne maalesõitu külge õmmelda. Ja nii läkski. Reede õhtul haarasin valmis seeliku kaasa ja täna said pildid ära klõpsitud.


Järgnev on tuule poolt tekitatud pilt, mille abil võite veenduda, et õmblused on korrektsed ja kvaliteedis järeleandmisi ei olnud.




Igatahes jõudsin ma tähtajaks valmis. Tubli tüdruk. Aga projektidest hoian end mõnda aega eemal :)





Veel üks foto tõendamaks, et ikka terve seelik sai õmmeldud, mitte ainult alläär. Vabandust mitte kõige parema pildikvaliteedi pärast.



Aga kangas meeldib mulle endale kohe väga-väga!

2 comments:

Ülle said...

Ilus seelik ja nii korrektne töö! Mul kipuvad ka projektide ajad ununema ja tihti teen siis viimasel minutil :)

Heli said...

Suvi on kohe käes, vahva postitus!