Monday, May 27, 2013

Filigraan polümeersavist ja sääsk...Polymer clay filigree and a mosquito




Filigraan on paelunud mind üksjagu aega. Ma olen proovinud väikeseid ja veel väiksemaid asju teha, kui see on nüüd kõige väiksem, vähemalt seniks :)

Ripatsi raami mõõdud on 2,5x3cm, polümeersavist osa 1,9x2,2cm.

Filigree has interested me for some time. I´ve done small and even smaller things, but this is the smallest of them, so far :)

Polymer clay part is 1,9x2,2cm.


Ei lasta rahus pilti teha :)

Kuna tahtsin pildistamiseks just päikeseta päeva, siis olid kohe ka sääsed platsis.
Ega üks Eestimaa suvi ikka nendeta saa.

I waited for a cloudy day to take the pictures...and of course, there was a mosquito waiting for me.
There is no way to have a summer without them :(


Nii väikese asja kallal nokitsemine on väga nauditav.

I enjoy working with these little things.


1 comment:

Arella said...

Peen ja kaunis ripats!